سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای دیجیتال 

بزرگترین پرتال در زمینه ی کامپیوتر
هادی عبدی خجسته منتظر نظر های شما خواهد بود .

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در سه شنبه 87/1/6 و ساعت 10:2 عصر
بخش نظرات()
حذف کامل نرم افزار های نصب شده 

پک کامل نرم افزار


هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.
آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند.
ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Your Uninstaller! PRO 2008 6.1.1246:
- پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
- اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File ها
- پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
- قابلیت پاک کردن Screen saver ها
- نمایش برنامه های نصب شده در ویندوز با نمایش Icon آنها برای پیدا کردن راحت و نمایش محل دقیق نصب آنها
- دارای ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
- کنترل کامل بر Start up ویندوز، به منظور سازماندهی برنامه هایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند
- کنترل کامل بر قسمت Start Menu ویندوز برای سازماندهی محتویات داخل این قسمت
- توانایی نمایش جزئیات دقیق نرم افزار های نصب شده، به منظور پیدا کردن برنامه های جاسوسی و پاک کردن آنها
- پاک کردن نرم افزار ها فقط با یک Drag & Drop ساده، کافی است Icon نرم افزاری را که می خواهید Unistall کنید را بر روی Icon این برنامه Drop کنید. Your Uninstaller! PRO به طور خودکار نرم افزار مورد نظر را پاک می کند!
- لیست نمودن نام نرم افزار های نصب شده با سرعت بالا
- حذف نمودن نرم افزارها 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove Program ویندوز
- دارای تنظیمات متنوع برای کاربران حرفه ای
- سازگار با ویندوز ویستا
- و ...
حجم : 57/3          برای دانلود بر روی این لینک کلیک کنید . 

نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در سه شنبه 87/1/6 و ساعت 9:44 عصر
بخش نظرات()
تکنیک های رایت 

 رایت با ویندوز ایکس پی

اگر ویندوز شما ایکس پی باشد ، برای رایت نیازی به برنامه های رایت دیگر ندارید و می توانید از خود ویندوز استفاده کنید . البته معمولاً از این روش برای رایت چند فایل و پوشه بر روی سی دی استفاده می شود و نمی توان با آن مثلاً یک فایل ایمیج را بر روی سی دی رایت کرد . البته رایت با ویندوز ایکس پی یک مزیت عمده دارد . بعضی اوقات شما اسم پوشه ها و فایلها را به فارسی نوشته اید . اگر آنها را با برنامه ای نظیر نرو  رایت کنید اسم پوشه ها و فایل ها بهم می ریزد . اما اگر آنها را با خود ویندوز رایت کنید ، درست رایت می شوند .

طریقه ی رایت با ویندوز ایکس پی

بر روی فایلی که می خواهید بر روی سی دی رایت نمایید کلیک راست نمایید و از قسمت Send to روی نام سی دی رایتر خود کلیک نمایید . در نوار پایین ویندوز پنجره ای بالغ بر آماده شدن فایل های شما برای رایت به نمایش در می آید . به فایل سی دی رایتر خود بروید و بر روی قسمت Write these files to CD کلیک کنید . پنجره ی CD Writing Wizard به نمایش در می آید . بر روی قسمت Next کلیک کنید . پس از پایان یافتن عملیات رایت بر روی دکمه ی Finish کلیک کنید .

 


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در دوشنبه 87/1/5 و ساعت 1:14 صبح
بخش نظرات()
ضد هک و جاسوسی 

پک کامل نرم افزار


بر اساس گزارشی از شرکت مایکروسافت ، جاسوس افزارها دلیل اصلی از کار افتادن یک سوم کامپیوتر های جهان, در طول سال گذشته  بوده اند. از آن جا که این مسئله بسیار جدید و هنوز هم در حال تحول و گسترش است، بسیاری از کاربران کامپیوتر ها، هنوز جاسوس افزارها را نمی شناسند به طوری که اکثر جاسوس افزارها بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی کاربران به سیستم ها نفوذ کرده و به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی آنها به هکر ها می پردازند. برخلاف ویروسها که اغلب به صورت مخفی و در پشت صحنه و به دور از چشم کاربر عمل میکنند، جاسوس افزارها علناً علائمی را از وجودشان به روی کامپیوتر کاربر نشان میدهند.
Spyware Doctor یکی از محبوبترین برنامه های ارائه شده Spy Remover در بین کاربران است که طبق گفته وب سایتش رکورد دانلود 500,000 بار در هر هفته و امتیاز 5.5 از سایت های CNET ,download.com را دارد.
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز
میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت
 ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spyware Doctor 5.5.0.212 Multilingual:
- اسکن کامل و دقیق سیستم: کشف و حذف انواع مخربها از سیستم از جمله spyware, adware, malware
Trojans, keyloggers, spybots, adbots and trackware و نمایش کلیه حملات صورت گرفته در سیستم
- محافظت از مرور گر شما و برنامه های در حال اجرا در اینترنت و همچنین پیگیری و حذف کوکی ها به علاوه مونیتورینگ اسم  آن ها به همراه وب سایت مربوطه
- محافظت از سیستم با ایجاد گارد حفاظتی, دربرابر نفوذ هکرها و جاسوس ها بعلاوه کنترل ActiveX ها که خود منشا مشکلات در اینترنت اکسپلورر
 میباشند
- بلوکه و جلوگیری از اجرای تبلیغات زنجیره ای کوچک و اعصاب خورد کن موسوم به PopUp در هنگام مرور وب سایت ها
- هوشمند در جستجوهای عمیق و کشف مخرب افزارهایی که خود را بصورت های گوناگون در سیستم و در میان پرونده های تو در تو پنهان کرده اند
- امکان بروز رسانی سریع و دریافت اطلاعات روز از اینترنت ,جهت شناسایی مخرب افزارهای جدید
- بهینه سازی تنظیمات و افزایش سرعت نرم افزار
 نصب به نسخه های قبلی
- استفاده از Total Spider technology جهت تشخیص سریع برنامه های جاسوسی
- قابلیت توقف و ادامه دادن مجدد جستجو
- قابلیت جستجو Drive های خارجی (مانند USB stick و ...)
- پشتیبانی از 13 زبان
- سازگار با ویندوزهای Windows XP, Me, 98, 95 and 2000
- سازگار با ویندوز ویستا


ابزارهای Spyware Doctor :
- Spyware & Adware Scanner Keylogger
- Guard Popup
- Blocker Phishing
- Protector Real Time
- Protection Browser
- Guard Spyware Cookie
- Guard Malware
- Immunizer

علائم جاسوس افزارها
آدرس های تغییر یافته Home Page یا صفحه خانگی مرورگرها، تغییر پیدا کردن جستجو های پیش فرض وب به
سایت های ناشناخته و بمباران شدن توسط تبلیغات popup های متعدد، از علایم معمول و مرسوم وجود جاسوس افزارها در سیستم هستند، که ضرر های خاصی نداشته و فقط به تغییرات جزیی در سیستم می پردازند. برخی دیگر از جاسوس افزارها پا را فراتر از این گذاشته و به جمع آوری و دزدیدن اطلاعات مهمتری همچون کلمات عبور یا اطلاعات کارت های اعتباری کاربر میپردازند.
 انتشار جاسوس افزار ها معمولا از طریق پست الکترونیک، نرم افزار
 های اشتراک گذاری فایل ها، کلیک های اشتباه و وسوسه انگیز بروی تبلیغات و لینک های وب سایت و ... منتشر میشوند. برای جستجو و حذف جاسوس افزار ها از کامپیوتر، میتوان رد هر فایلی را که از اینترنت دریافت کرده اید در کامپیوتر خود پیدا کرده و آن را به طور کامل حذف کنید. ولی این کار چندان هم ساده نیست، چرا که جاسوس افزارها معمولا پس از نفوذ به سیستم ها از خود چند کپی دیگر ساخته و خود را در مکان های مختلف کامپیوتر تکثیر و سپس مخفی میکنند، بنابر این پیدا کردن وحذف آنها به روش دستی امری است مشکل و شاید امکان ناپذیر؟! در این سو شرکت های ضد ویروس و ضد جاسوس نیز بیکار ننشسته و در جهت افزایش ضریب امنیت در کامپیوترها به تولید ابزارهای مختلف ضد جاسوس، موسوم به AntiSpy ها پرداخته اند که وظیفه آنها جستجو و حذف اتوماتیک جاسوس افزارها میباشد. از آنجایی که Firewall ها وAntivirus های حال حاضر توانایی شناسایی و جلوگیری از نفوذ بسیاری Spyware ها و Adware ها را ندارند این وظیفه بر عهده دیگر نرم افزار های اینکاره موسوم به AntiSpy ها میباشد. (البته بزودی شاهد ادغام جاسوس افزارها و آنتی ویروسها و ارائه هر دو با هم (مانند نرم افزارهای 2 کاره آنتی ویروس+دیواره آتش) خواهید بود ولی تا رسیدن آن زمان بهتر است از وجود حداقل یک برنامه ضد جاسوس در سیستم خود استفاده کنید)
حجم :84/16                   برای دانلود بر روی این لینک کلیک کنید .

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در جمعه 87/1/2 و ساعت 7:20 عصر
بخش نظرات()
نگران نباشید ! 

اطلاعات و نوشته های مهم خود را در اسناد متنی Word در رایانه ذخیره کرده اید ؟ فایل های این اسناد صدمه دیده اند ، باز نمی شوند و یا اشکالی دارند ؟ نرم افزار DocRepair  برنامه ای قدرتمند برای بازگردانی فایل های معیوب و صدمه دیده نرم افزار Word است که نسخه های مختلف این نرم افزار را پشتیبانی می کند . این نرم افزار اولین و تنها برنامه ای است که قادر است اسناد  صدمه دیده از نرم افزار Word2007 را باز یابی و تعمیر کند .
  حجم : 0.870 KB                     برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .
http://www.jufsoft.com/download/badcopy-setup.exe

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در شنبه 86/12/25 و ساعت 2:48 عصر
بخش نظرات()
ترفندهایی در گوگل تاک 

خندانک ها : خیلی از مردم به اشتباه فکر می کنند که گوگل تاک هیچ خندانکی ندارد و به همین دلیل یاهو مسنجر را به سرویس هایی همچون گوگل تاک ترجیح می دهند . اما در عمل این سرویس نیز خندانک های مخصوص به خود را دارد و برای مشاهده ی لیست کامل این خندانک ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .
http://tinyurl.com/25bv6f

نوشته های کج : به این نوشته ها در اصطلاح ایتالیک گفته می شود که برای اعمال آن بر روی متن هایتان در گوگل تاک کافیست تا عبارت مورد نظر را بین دو زیر خط (_) قراردهید .
نوشته های توپر : رگر بخواهید متنی را به صورت توپر بنویسید نیز کافیست عبارت مورد نظرتان را بین دو علامت ستاره (*) قرار دهید .
کارکترهای خاص : بهترین و ساده ترین راه برای انجام این کار وارد کردن عبارت charmap.exe در پنجره ی Run از منوی شروع ویندوز است و در نهایت کپی کردن کارکترها در پنجره ی گوگل تاک .

برای دانلود به سایت زیر مراجعه نمایید .
http://www.google.com/talk

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در شنبه 86/12/25 و ساعت 2:39 عصر
بخش نظرات()
پیشگیری بهتر از درمان 

پک کامل برنامه ی Backup4all


پشتیبان گیری ، رمز نگاری و فشرده سازی اطلاعات مهم با Backup4all                                                       

تا به حال به فکر تهیه یک نسخه پشتیبان از فایل های هارد دیسکتان افتاده اید ؟

تهیه ی یک نسخه ی پشتیبان از اطلاعات و فایل ها کاری بسیار ضروری است اما متاستفانه بسیاری از کاربران به دلیل عدم آشنایی با روش انجام این کار و همچنین مواجه نشدن با اتفاقات غیر قابل پیش بینی چندان توجهی به این امر ندارد و وقتی به فکر این کار می افتد که دیر شده است ! نرم افزار Backup4all از جمله برنامه های مخصوص بک آپ گیری است که نیاز های کاربران را در نظر دارد و برنامه ای قدرتمند برای بک آپ گیری از اطلاعات کاربران خانگی و سازمان های بزرگ به شمار می رود . این نرم افزار برای بک آپ گیری تحت ویندوز است که با انجام بک آپ گیری خودکار ، رمز نگاری و فشرده سازی اطلاعات شم از آنها حفاظت می کند . نرم افزاری عالی برای رایانه های خانگی و سازمانی است وشمارا قادر می سازد تا اطلاعات خود را بر روی سرورهای لوکال‌ ، سرورهای FTP  ، سی دی و دی وی دی و دیگر حافظه های جانبی همچون هارد دیسک های USB یا حافظه های فلش ذخیره کند . نرم افزار Backup4all با افزودن چندین حالت مختلف برای انجام عملیات بک آپ گیری شما را ایمن می سازد .    

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .

 


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در چهارشنبه 86/12/22 و ساعت 5:5 عصر
بخش نظرات()
ایستگاه دانلود 

چاپ فقط با یک کلیک            
  حجم 7/6               نام برنامه : fpc                             برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .
http://www.al-soft.com/fpc/fpc_setup.exe
برنامه ی ساخت آر اس اس
  حجم 67/1               نام برنامه : RSSWizard   ‍‍             برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .
 http://www.extralabs.net/RSSWizardSetup.zip   
پشتیبان ، رمزنگاری و فشرده سازی اطلاعات مهم
  حجم 34/10              نام برنامه : Backup4all                 برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .
 http://www.backup4all.com/download/setup/b4asetup.exe
چندین فایل متنی را باز کنید و در تمامی آن ها فایل متنی خود را تغییر دهید !
  حجم 23/1              نام برنامه : afr                                برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .
http://www.abacre.com/afr.zip

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در چهارشنبه 86/12/22 و ساعت 4:40 عصر
بخش نظرات()
موبایل 

     همراه با دنیای موبایل
حتما تا به حال با نصب یک برنامه ی خاص روی گوشی تلفن همراه و استفاده از آن بعد از مدت زمان با پیغام Expired Certificate روبه رو شده اید . طبیعی است ، چرا که بسیاری از برنامه هایی که نوشته می شوند برای مدت زمان خاص نگاشته می شوند بخصوص اگر به صورت رایگان هم تهیه شده باشند . در نتیجه بعد از تاریخ مورد نظر امکان استفاده از برنامه نصب شده از شما گرفته می شود . یک راه ساده برای استفاده مجدد وجود دارد . بهترین راه این است که تاریخ گوشی خود را یکسال عقب بکشید و بعد دوباره برنامه را نصب کنید . پس از نصب برنامه تاریخ را به حالت اصلی برگردانید و به این ترتیب مشکلتان براحتی حل می شود .
      در این بخش می خوانیم :
 ترفند های موبایل
 برنامه های موبایل (دانلود)

 دست نوشته ای از بازی خوره ها
 دنیای SMS
 و ...

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در چهارشنبه 86/12/22 و ساعت 2:47 عصر
بخش نظرات()
وای به روزی که بگندد نمک 

در انتخاب آنتی ویروس ها دقت کنید !

وقتی کاربری یکی از نرم افزار های ضد وروس را یر روی رایانه ی خود نصب می کند انتظار دارد که این نرم افزار از رایانه ی او در برابر برنامه های مخرب اینترنتی ویروس ها و برنامه های توجان حفاضت کند . اما تصور کنید زمانی که یک کاربر بی خبر از همه جا نرم افزار ضد ویروسی از یک شرکت معتبر را خریداری یا از سایت آن دانلود می کند . آن را بر روی رایانه خود نصب می کند و بعد از آن متوجه می شود که رایانه او توسط برنامه های ویروسی آلوده شده است . هم اکنون شرایط فوق برای یکی از نرم افزار های ضد ویروسی معتبر در شبکه  اینترنت اتفاق افتاده است . بنا به گزارش سایت خبری آی دی جی نیوز* وب سایت اینترنتی شرکت هلندی ای وی سافت تیچی نولوگیز * تولید کننده نرم افزار های ضد ویروسی و جاسوسی در هفتها ی گذشته هک شد و کاربران و رایانه های متصل به سرویس های به روز رسانی آن از طریق فایل های ارسالی این سایت به ویروس آلوده می شوند . روشی که برای هک شدن وب سایت این شرکت انتخاب شده مشابه روشی است که در طول چند ماه اخیر به طور گسترده توسط هکر های اینترنتی استفاده می شود . در این روش مهاجمین یک پنجره نامرئی در بین صفحات ایجاد می کنند که این پنجره به طور مخفیانه کاربر را به یک سرور دیگر هدایت می کند . این پنجره ها به علت نامرئی بودنشان مکان بسیار مناسبی است تا هکرها بتوانند فعالیت های تخریبی خود را از طریق آن انجام دهند . پس از آن سرور جدید شروع به نصب نرمافزار های مخرب در رایانه ی کاربر می کند . شرکت ای وی سافت یکی از شرکت های معتبر تولید کننده نرم افزارهای ضدویروسی در شهد دهلی نو است که دو نرم افزار معروف را به دنیا معرفی کرد .  

هر گونه کپی برداری از وبلاگ hadikhojasteh.parsiblog.com بدون اخذ منبع غیر قانونی می باشد .
پاورقی : IDG News   .  AVSoft Technologies

 


نوشته شده توسط هادی عبدی خجسته در چهارشنبه 86/12/22 و ساعت 2:23 عصر
بخش نظرات()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خبر ، خبر
خوش آمدید !!!
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: هادی عبدی خجسته** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا